Seçkin Danışmanlık

EĞİTİMİN AMACI:

27 Temmuz 2019 tarihinde Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Tebliği (Sıra No:6) ile 01 Ocak 2020 tarihinde verilmeye başlanacak olan “Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi ”  ile ilgili süreçlerinin uygulamalı olarak Beyanname Düzenleme Programı (BDP) üzerinden öğretilmesidir.


Beyanname Düzenleme Programı (BDP) içerisinde SGK ile ilgili veri ve bilgilerin oluşturulması, oluşturulan bilgi ve belgelerin ilgili yerlere kaydedilmesi ile uygulamalı pratik yapma olanağı sağlıyoruz.


İlgili bakanlıkların ortak çalışması olan ‘Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi’ hatalı veya eksik uygulanması sonucunda şirketlerimiz ciddi cezai müeyyide ile karşılaşacaktır.


Bu eğitim ile beyannameyi düzenleyecek olan kişiler hatasız ve eksiksiz olarak dolduracaktır. Şirketlerimizin karşılaşacağı cezai müeyyide de ortadan kalkmış olacaktır.


EĞİTİM BAŞLIKLARI

  1. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesi (mphb) nedir ne için verilir
  1. Kimlik numarası ile işyeri sicil numarasının eşleştirilmesi ve kimleri kapsar
  2. Vergi kimlik numarası ile işyeri sicil numarasının eşleştirilmesi için son tarih, uygulamaya dahil olan mükelleflerin özellikleri nelerdir
  3. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesin (mphb) verilmesinde Muhasebeci/Mali Müşavirin sorumluluğu yetkili bakanlıklar
  4. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinde (mphb) hangi veriler ve bilgiler beyannameye konu edilecektir.
  5. Şirketlerde işçi sayılarının beyana etkisi ve beyanlar nasıl değişiklik arz edeceği
  6. Önceden 3 aylık muhtasar bildiriminde bulunan ve işçi çalıştıran firmaların Muhtasar ve prim hizmet beyannamesi (mphb) karşısında ki durumu
  7. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin mükellefleri
  8. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin verileceği vergi dairesi
  9. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin verilme zamanı
  10. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin vergilendirme dönemi
  11. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin elektronik ortamda gönderilmesi
  12. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin muhasebeciler aracılığıyla hangi şifreler ile gönderilecek
  13. Beyan yetkisi olan şirketlerin şifre temini nasıl olacak
  14. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin meslek odaları ve meslek birlikleri aracılığıyla gönderilmesi
  15. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesi programı ve beyannamenin düzenlenmesi
  16. BDP üzerinde hazırlanan beyannamenin e-beyanname sistemine gönderilmesi
  17. Beyannamenin onayı ve tahakkuk fişi sayısı
  18. KSS (Kanuni süresinden sonra) verilecek beyannameler de özellikli durumlar
  19. İşten ayrılış bildirgesi verilmiş işyerleri için beyanname
  20. Tahakkuk esas bilgilerinde hata bulunması durumunda düzeltme işlemleri
  21. Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinde cezai durumlar


Eğitim Uzmanı: Serkan ÖZDEMİR

(İş ve Sosyal Güvenlik Uzmanı, İnsan Kaynakları Danışmanı)
Lisans eğitimini iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin İşletme bölümünde bitirdikten sonra İnsan kaynakları örgütsel değişim yüksek lisansı programında akademik öğrenimini tamamlamıştır. İş sağlığı ve iş güvenliği bölümünü tamamlamış ve C sınıfı İş sağlığı ve iş güvenliği uzmanlık sertifikasına sahiptir. Kariyer hayatında Gıda, Hizmet, Üretim sektörlerin öncü firmalarında İnsan Kaynakları ve kurumsal iletişim müdürü olarak çalışmıştır. Şuan insan kaynakları süreçlerin kurulması ve İş ve sosyal güvenlik hukuku personel yönetimi, Bordrolama SGK teşvikleri hakkında işletmelere danışmanlık ve eğitmenlik yapmaktadır. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında Adalet bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş Bilirkişi olarak görev yapmaktadır. Hukuk mahkemelerin İş ve sosyal Güvenlik hukuku ve Personel alacak davalarında Bilirkişi olarak görev almaktadır. Bir dönem İstanbul bölgesinde Futbol hakemliği yapmış işlerin yoğunluğundan hakemlik kariyerine son vermiştir. Kocaeli insan kaynakları platformunun kurucusu ve başkanıdır. Kariyer hayatı boyunca sahip olduğu tecrübeleri ve almış olduğu profesyonel eğitimler ışığında eğitimlerindeki farklılığını ortaya koyarak kısa sürede dikkat çekmiş ve birçok kurumla anlaşarak, eğitmenlik ve danışmanlık hayatına devam etmektedir. 20.000 den fazla kişiye seminer ve eğitim vermiştir.

Uzmanlık alanı; İş ve sosyal güvenlik hukuku, kişisel gelişim eğitimleri, İnsan kaynakları, bordro ve teşvik danışmanlığı üzerinde odaklanmıştır. Eğitim videolarımız, katılımcı yorumları için www.serkanozdemir.kim web sitemizi inceleyebilirsiniz..

Eğitim Uzmanı: Metin ÇOĞULCU (Mali Müşavir)

Lisans eğitimini Muğla Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin İktisat bölümünden 2004 yılında mezun olup akademik öğrenimini tamamlamıştır.

2009 yılında Serbest Muhasebeci Mali Müşavir ruhsatını aldıktan sonra Mali Müşavir olarak farklı sektörler de danışmanlık hizmeti vermektedir. Ağırlıklı olarak Gıda sektörü, Otomotiv sektörü, Hizmet Sektörü’nde deneyimleri bulunmaktadır. Organize Sanayi Bölgeleri Yönetmeliği çerçevesinde Organize Sanayi Bölgelerine danışmanlık hizmeti vermektedir.

Mali danışmanlık ile birlikte insan kaynakları süreçlerin kurulması ve İş ve sosyal güvenlik hukuku per.sonel yönetimi, Bordrolama SGK teşvikleri hakkında işletmelere danışmanlık ve eğitmenlik yapmaktadır.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku, Muhasebe, Finans alanında Adalet bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş Bilirkişi olarak görev yapmaktadır.

İstanbul da yeni kurulacak olan Tarıma Dayalı Organize Sanayi Bölgesinin kurulum çalışmasını gerçekleştirecek olan İstanbul Gıda ve Endüstriyel Tarım Sanayicileri Derneğinin kurucu üyesidir

Yer : Holiday Inn Gebze İstanbul Asia

Osmanyılmaz Mah. 633/2 Sok. No:55 Gebze - KOCAELİ

07 Aralık 2019 Cumartesi 

1.Grup: 09.00-13.00

2.Grup: 14.00-18.00

EĞİTİME KATILIM ÜCRETİ

400 TL + KDV (%18) (Cafe Break İkramlar Dahildir)

Garanti Bankası Gebze İsmetpaşa Şubesi (424 Şube Kodu)
IBAN No: TR64 0006 2000 4240 0006 2936 22
Hesap İsmi: Zübeyde Söğütlü Ay Seçkin Danışmanlık

Katılmak isteyen firmaların aşağıdaki katılım formunu doldurup katılım bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu ile birlikte en geç 08 Kasım 2019 tarihi saat 12:00'a kadar SEÇKİN DANIŞMANLIK (tan Ahmet AY'a) (Tel: 0 544 417 49 48) (mail: egitim@seckindanismanlik.com.tr) iletmeleri gerekmektedir.

NOT: Banka Dekontunun Açıklama Bölümüne Eğitimin İsmi yazılması gerekmektedir.(Kontenjan Sınırlıdır)

KATILIM FORMU

KATILIMCININ:
AdıSoyadı :
Firmadaki Görevi :
Firma Ünvanı (Tamolarak):
Adresi :
V.Dairesi&Numarası :
E-Mail :
Telefon; GSM :
Eğitimin Adı :