Seçkin Danışmanlık

AMAÇ:

Temel üretim plânlama ve stok yönetimi yaklaşım ve yöntemlerinin açıklanarak, daha etkin ve verimli bir üretimin sağlanması, kaynakların optimal düzeyde kullanımının temin edilmesi ve satış-üretim-tedârik arasında uygun bir dengenin kurulmasıdır..

İÇERİK:

1. Üretim ve Üretim Sistemleri

• Üretim Sistemleri, Klasik ve Çağdaş Üretim Sistemleri
• Üretim Plânlama ve Kontrol Sistematiği

2. Talep Plânlama

• Talep Plânlama Çalışmaları
• Satış Tahminlerine Genel Bir Bakış, Basit Yöntemler

3. Toplu Üretim Plânlama ve Ana Üretim Çizelgeleme

• Toplu Üretim Plânlama (Uzun Vâdeli Plânlama) [Sezgisel ve Analitik Yaklaşımlar]
• Ana Üretim Çizelgesinin Oluşturulması (Orta Vâdeli Plânlama)

4. Malzeme Yönetimi ve Stok Kontrol

• Malzeme Yönetimi, Amaçları, Kapsamı ve Faaliyetleri
• Stok ve Envanter Kavramları
• Stok Mâliyetleri (Elde Bulundurma, Elde Bulundurmama)
• Bağımsız Talebe Dayanan Stok Sistemleri
• Basit Stok Kontrol Sistemi ve Sipâriş Verme Düzeyinin Belirlenmesi
• Ekonomik Sipâriş Miktarının Belirlenmesi
• Bağımlı Talebe Dayanan Stok Yönetimi: Malzeme Gereksinim Plânlaması (MRP)

​​​​​​​Eğitim İnteraktif olarak yapılacaktır.

YÖNTEM:

Katılmak için bilgisayarınızda "Zoom Video Conference" programı kurulu olmalıdır..

EĞİTİM UZMANI: Doç.Dr. Murat BASKAK

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Doç.Dr. Murat BASKAK, 20.2.1967 İstanbul doğumludur. 1978’de 50. Yıl Süheyla Artam İlkokulu’nu, 1981’de Gaziosmanpaşa Ortaokulu’nu, 1984’te Kabataş Erkek Lisesi’ni bitirmiştir. 1988’de İ.T.Ü. İşletme Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olmuş, 1991’de İ.T.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü Endüstri Mühendisliği Yüksek Lisans Programı’nı tamamlamıştır. 1991’de aynı programda doktora öğrenimine başlayan BASKAK, “Çok Modelli/Ürünlü Montaj Hatlarının Dengelenmesi İçin Yeni Bir Model ve Çözüm Yöntemi” adlı doktora tezini Mayıs-1998’de sunarak, “Doktor” ünvanını almıştır. 2015 yılında Üretim Yönetimi alanında “Doçent” ünvanını almıştır. İ.T.Ü. İşletme Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nde 1989-1998 yılları arasında Araştırma Görevlisi olarak görev yapmıştır. 1998 Aralık ayından bu yana ise aynı bölümde Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Çeşitli zaman aralıklarında toplam 5 yıl bölüm başkan yardımcılığı ve 1 yıl dekan yardımcılığı görevlerinde bulunmuştur. 2005 yılından beri İ.T.Ü. Lisansüstü Eğitim Enstitüsü’nde İşletme ve Teknoloji Yönetimi Anabilim Dalı Başkanlığını yürütmektedir. İTÜ Sürekli Eğitim Merkezi İTÜSEM’de “Lojistik ve Tedârik Zinciri Uzmanlığı”, “Lojistik ve Tedârik Zinciri Yöneticiliği”, “Satınalma Uzmanlığı”, “Uygulamaşı Stratejik Satınalma Yöneticiliği” ve “Yeni Kuşak Yönetim” sertifika programlarının 2008 yılından beri koordinatörü olarak görev yapmaktadır. UTİKAD-İTÜSEM işbirliği ile düzenlenen “FIATA DIPLOMA in Freight Forwarding” programının 2015’den, Şişe Cam-İTÜSEM işbirliği ile düzenlenen “Tedârik Zinciri Okulu” programının 2017’den beri akademik program koordinatörlüğünü yürütmektedir. 2017 ve 2018 yıllarında Eczacıbaşı Tüketici Ürünleri Grubu-İTÜSEM işbirliği ile düzenlenen “Lead The Chain” programının akademik program koordinatörlüğünü yürütmüştür. “Üretim Plânlama ve Kontrol, Bakım Yönetimi, Stok Yönetimi, Depo Yönetimi, Satınalma Yönetimi, Yeşil ve Tersine Lojistik konularında çalışmaktadır. “Stratejiden Uygulamaya Tesis Tasarımı” ve “Üretim Plânlama ve Kontrol” başlıklı birer kitabı, ulusal ve uluslararası makaleleri ve bildirileri vardır. Çeşitli konularda verdiği çok sayıda eğitim semineri ve çok sayıda uygulama projesi çalışması olan BASKAK, İngilizce bilmekte olup evli ve bir kız çocuk babasıdır..

Tarih: 29 Haziran 2022 Çarşamba (10:00-17.00)

Yer : Webinar

EĞİTİME KATILIM ÜCRETİ
690 TL + KDV (%18)

Garanti Bankası Gebze İsmetpaşa Şubesi (424 Şube Kodu)
IBAN No: TR64 0006 2000 4240 0006 2936 22
Hesap İsmi: Zübeyde Söğütlü Ay Seçkin Danışmanlık

Katılmak isteyen kişilerin aşağıdaki katılım formunu doldurup katılım bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu ile birlikte en geç 28 Haziran 2022 tarihi saat 12:00'a kadar SEÇKİN DANIŞMANLIK (tan Ahmet AY'a) (Tel: 0 544 417 49 48) (mail: egitim@seckindanismanlik.com.tr) iletmeleri gerekmektedir.

NOT: Banka Dekontunun Açıklama Bölümüne Eğitimin İsmi yazılması gerekmektedir.(Kontenjan Sınırlıdır)

KATILIM FORMU

KATILIMCININ:
Adı Soyadı :
Firmadaki Görevi :
Firma Adı (Tam olarak):
Adresi :
V.Dairesi&Numarası :
E-Mail :
Telefon & GSM :
Eğitimin Adı :

▪ Bu eğitim kurum içi olarak da verilmektedir.
• Seminer notları mail adresine gönderilecektir.
• Fatura ve sertifika seminer sonunda kargo adresine gönderilecektir.