Bu kapsamlı kurs, İK süreçlerinde stratejik hedef yönetiminin önemli yönlerine derinlemesine girer. Katılımcılar, İK profesyonellerinin stratejik hedefleri şekillendirmede ve uygulamada oynadıkları kilit rolü, bir İK bakış açısından önemli kavramları keşfedeceklerdir. İK analitiğinin ortaya çıkışı ve stratejik hedef yönetimiyle kesişimi incelenecek, veri kullanımının bilinçli karar alma süreçlerinde nasıl kullanılabileceğine dair içgörüler sunulacaktır.
Katılımcılar, hedef yönetimine yönelik geleneksel, modern ve ileri düzey yaklaşımları tartışacaklar, bu metodolojilerin zaman içinde nasıl evrildiğini anlayacaklardır. Eğitimde, Stratejik hedef yönetiminde SMART yöntemi ile başlatılacak etkileşim sürecinde, yöntemleri mevcut uygulamalardaki önemini analiz edecek ve gerçek dünya örnekleri üzerinden uygulama adımları sunacaktır.
Ayrıca, işletme ortamlarındaki Anahtar Performans Göstergeleri (KPI'lar) nin önemine değinilecek, tanımları, önemi ve İK süreçlerindeki uygulamaları hakkında bilgi edinilecektir. Katılımcılar, KPI'ları etkili bir şekilde nasıl kullanacaklarını, hesaplama ve yorumlama yöntemlerini öğreneceklerdir.
Stratejik hedeflerin köşe taşlarına, özellikle Hedefler ve Anahtar Sonuçlar (OKR'lar) yaklaşımına büyük bir vurgu yapılacaktır. Katılımcılar, işletmeler için OKR'ların ve KR'ların önemini keşfedecek, bunların küresel perspektifteki önemini anlayacak ve başarılı uygulamaları gerçek dünya örnekleriyle gözlemleyeceklerdir.
Son olarak, katılımcılar, KPI'lar ile OKR'ların karşılaştırmalı analizini yapacaklar, bu metodolojilerin sahip oldukları güçlü ve zayıf yönleri ayırt etme fırsatı bulacaklardır. SMART, OKR'lar ve KPI'ları entegre eden bütünsel bir yaklaşımın önemi vurgulanacak, bu metodolojilerin nasıl sinerji oluşturarak kurumsal başarıyı desteklediği gösterilecektir.
Teorik içgörülerin, pratik egzersizlerin ve vaka analizlerinin birleşiminden oluşan bu eğitim sayesinde katılımcılar, İK süreçlerinde stratejik hedefleri etkili bir şekilde yönetme konusunda gereken bilgi ve becerilere sahip olarak, kurumsal hedeflerle uyum sağlama ve sürekli iyileştirmeyi teşvik etme konusunda donanımlı bir şekilde çıkacaklardır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Katılmak için bilgisayarınızda "Zoom Video Conference" programı kurulu olmalıdır.
(İş ve Sosyal Güvenlik Uzmanı, İnsan Kaynakları Danışmanı)
Lisans eğitimini iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin İşletme bölümünde bitirdikten sonra İnsan kaynakları örgütsel değişim yüksek lisansı programında akademik öğrenimini tamamlamıştır. İş sağlığı ve iş güvenliği bölümünü tamamlamış ve C sınıfı İş sağlığı ve iş güvenliği uzmanlık sertifikasına sahiptir. Kariyer hayatında Gıda, Hizmet, Üretim sektörlerin öncü firmalarında İnsan Kaynakları ve kurumsal iletişim müdürü olarak çalışmıştır. Şuan insan kaynakları süreçlerin kurulması ve İş ve sosyal güvenlik hukuku personel yönetimi, Bordrolama SGK teşvikleri hakkında işletmelere danışmanlık ve eğitmenlik yapmaktadır. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında Adalet bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş Bilirkişi olarak görev yapmaktadır. Hukuk mahkemelerin İş ve sosyal Güvenlik hukuku ve Personel alacak davalarında Bilirkişi olarak görev almaktadır. Bir dönem İstanbul bölgesinde Futbol hakemliği yapmış işlerin yoğunluğundan hakemlik kariyerine son vermiştir. Kocaeli insan kaynakları platformunun kurucusu ve başkanıdır. Kariyer hayatı boyunca sahip olduğu tecrübeleri ve almış olduğu profesyonel eğitimler ışığında eğitimlerindeki farklılığını ortaya koyarak kısa sürede dikkat çekmiş ve birçok kurumla anlaşarak, eğitmenlik ve danışmanlık hayatına devam etmektedir. 20.000 den fazla kişiye seminer ve eğitim vermiştir. Uzmanlık alanı; İş ve sosyal güvenlik hukuku, kişisel gelişim eğitimleri, İnsan kaynakları, bordro ve teşvik danışmanlığı üzerinde odaklanmıştır. Eğitim videolarımız, katılımcı yorumları için www.serkanozdemir.kim web sitemizi inceleyebilirsiniz..
4000 TL + KDV (%20)
Garanti Bankası Gebze İsmetpaşa Şubesi (424 Şube Kodu)
IBAN No: TR64 0006 2000 4240 0006 2936 22
Hesap İsmi: Zübeyde Söğütlü Ay Seçkin Danışmanlık
Katılmak isteyenlerin aşağıdaki katılım formunu doldurup katılım bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu ile birlikte en geç 27 Eylül 2024 tarihi saat 12:00'a kadar SEÇKİN DANIŞMANLIK (tan Ahmet AY'a) (Tel: 0 544 417 49 48) (mail: egitim@seckindanismanlik.com.tr) iletmeleri gerekmektedir.
KATILIMCININ:
AdıSoyadı :
Firmadaki Görevi :
Firma Ünvanı (Tamolarak):
Adresi :
V.Dairesi&Numarası :
E-Mail :
Telefon; GSM :
▪ Bu eğitim kurum içi olarak da verilmektedir.
• Seminer notları, e-arşiv fatura ve sertifika mail adresine gönderilecektir.
• Programlarımızda Kvkk kapsamında kayıt yapılmamaktadır.