Seçkin Danışmanlık

AMAÇ:

Etkili prim sistemi tasarımı ve geliştirmesi eğitimi, İnsan Kaynakları profesyonellerinin, şirketlerin stratejik hedefleriyle uyumlu, çalışan memnuniyetini ve bağlılığını artıran, aynı zamanda üst düzey performansı teşvik eden etkili ödül ve tanıma sistemlerinin nasıl tasarlanması, uygulaması ve yönetilmesi konusularında derinlemesine bilgi ve beceri kazandırmaya yönelik kurgulanmıştır.

Bu eğitimle katılımcılar, ödül sistemlerinin işletmelerin hedefleri doğrultusundaki önemini önümseyerek, çalışanların motivasyonun arttırılarak, çalıştıkları işletmelerin marka değerini nasıl güçlendirebilecekleri konusunda stratejiler geliştirmelerine olanak tanıcaktır. Bununla beraber, başarı tanıma süreci, işgücü bağlılığının ve memnuniyetinin nasıl artırılabileceğini konusunda detaylı altyapıyı oluşturacaktır.

Katılımcılar, bu eğitim programı ile birlikte, ödül ve tanıma sistemlerinin tasarımı ve yönetimi konusunda kapsamlı bilginin yanı sıra uygulamalı örnekler ve vaka çalışmaları aracılığıyla teorik bilgileri pratiğe dökme fırsatı bulacaklardır. Bu yaklaşım, onların kendi organizasyonlarında etkili ödül sistemi kurmanın temellerini oluşturacaktır.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  1. Ödül Sisteminin Temellerin Ve Gelişim Süreci
  2. Ödül Sisteminin Organizasyonel Stratejideki Rolü
  3. Temel hedef yönetim araçları (SMART, OKRs, vE KPIs yaklaşımları)
  4. Ödül Sistemlerini İş Hedefleri ile Uyumlu Hale Getirme
  5. Parasal Ödül Türleri ve Etkileri
  6. Parasal Olmayan Ödül Türleri
  7. Ödül Türlerinin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Araç ve Teknikler
  8. Ödül Tasarımının Temel İlkeleri
  9. İş Eşitlik ve Piyasa Rekabetçiliği
  10. Çalışan İhtiyaçları ve Tercihleri
  11. Takdir Programı
  12. Kişiselleştirilmiş Ödül Sistemleri
  13. Esnek ve Kapsayıcı Ödül Sistemi
  14. En iyi uygulama örnekleri
  15. Ödül Sisteminin Etkinliğinin Ölçülmesi
  16. Ödül Sisteminde Sürekli İyileştirme
  17. Vaka uygulaması

Eğitim İnteraktif olarak yapılacaktır.

YÖNTEM:

Katılmak için bilgisayarınızda "Zoom Video Conference" programı kurulu olmalıdır.

Uzman: Serkan ÖZDEMİR

(İş ve Sosyal Güvenlik Uzmanı, İnsan Kaynakları Danışmanı)
Lisans eğitimini iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin İşletme bölümünde bitirdikten sonra İnsan kaynakları örgütsel değişim yüksek lisansı programında akademik öğrenimini tamamlamıştır. İş sağlığı ve iş güvenliği bölümünü tamamlamış ve C sınıfı İş sağlığı ve iş güvenliği uzmanlık sertifikasına sahiptir. Kariyer hayatında Gıda, Hizmet, Üretim sektörlerin öncü firmalarında İnsan Kaynakları ve kurumsal iletişim müdürü olarak çalışmıştır. Şuan insan kaynakları süreçlerin kurulması ve İş ve sosyal güvenlik hukuku personel yönetimi, Bordrolama SGK teşvikleri hakkında işletmelere danışmanlık ve eğitmenlik yapmaktadır. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında Adalet bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş Bilirkişi olarak görev yapmaktadır. Hukuk mahkemelerin İş ve sosyal Güvenlik hukuku ve Personel alacak davalarında Bilirkişi olarak görev almaktadır. Bir dönem İstanbul bölgesinde Futbol hakemliği yapmış işlerin yoğunluğundan hakemlik kariyerine son vermiştir. Kocaeli insan kaynakları platformunun kurucusu ve başkanıdır. Kariyer hayatı boyunca sahip olduğu tecrübeleri ve almış olduğu profesyonel eğitimler ışığında eğitimlerindeki farklılığını ortaya koyarak kısa sürede dikkat çekmiş ve birçok kurumla anlaşarak, eğitmenlik ve danışmanlık hayatına devam etmektedir. 20.000 den fazla kişiye seminer ve eğitim vermiştir.

Uzmanlık alanı; İş ve sosyal güvenlik hukuku, kişisel gelişim eğitimleri, İnsan kaynakları, bordro ve teşvik danışmanlığı üzerinde odaklanmıştır. Eğitim videolarımız, katılımcı yorumları için www.serkanozdemir.kim web sitemizi inceleyebilirsiniz..

Yer : Webinar

25 Mayıs 2024 Cumartesi (10.00-16.00)

EĞİTİME KATILIM ÜCRETİ

4000 TL + KDV (%20)

Garanti Bankası Gebze İsmetpaşa Şubesi (424 Şube Kodu)
IBAN No: TR64 0006 2000 4240 0006 2936 22
Hesap İsmi: Zübeyde Söğütlü Ay Seçkin Danışmanlık

Katılmak isteyenlerin aşağıdaki katılım formunu doldurup katılım bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu ile birlikte en geç 20 Mayıs 2024 tarihi saat 12:00'a kadar SEÇKİN DANIŞMANLIK (tan Ahmet AY'a) (Tel: 0 544 417 49 48) (mail: egitim@seckindanismanlik.com.tr) iletmeleri gerekmektedir.

KATILIM FORMU

KATILIMCININ:
AdıSoyadı :
Firmadaki Görevi :
Firma Ünvanı (Tamolarak):
Adresi :
V.Dairesi&Numarası :
E-Mail :
Telefon; GSM :

▪ Bu eğitim kurum içi olarak da verilmektedir.
• Seminer notları, e-arşiv fatura ve sertifika mail adresine gönderilecektir.
• Programlarımızda Kvkk kapsamında kayıt yapılmamaktadır.