Seçkin Danışmanlık
  • MİKRO İHRACAT NEDİR?
    • Sağladığı Avantajlar ve Kolaylıklar Nelerdir?
    • Mikro İhracat Hangi Malları Kapsar? Sınırlamalar Nelerdir?
    • Mikro İhracat Hangi Süreçlerle Gerçekleşir?
    • Mevzuat Arkaplanı Hakkında Bilgiler

 

  • MİKRO İHRACAT OPERASYON SÜREÇLERİ
    • İhracat Evraklarının Hazırlanmasında Dikkat Edilecek Hususlar
    • E-Fatura Hazırlanmasında Önemli Detaylar
    • Maliye Onaylı Fatura Hazırlanmasında Dikkat Edilecekler
    • İngilizce Fatura Hazırlanmasında Dikkat Edilecek Hususlar

 

  • MİKRO İHRACATTA GÜMRÜKLEME SÜRECİ VE BEYANNAME
    • Hızlı Kargo Şirketleri ile İletişim Süreçleri
    • Yetkilendirme ve Temsil Yetki Yazısı Hazırlanması
    • Gümrük Beyannamemi Nasıl Takip Edebilirim?

Eğitim İnteraktif olarak yapılacaktır.

YÖNTEM:

Katılmak için bilgisayarınızda "Zoom Video Conference" programı kurulu olmalıdır.

Tarih:  2024 Perşembe  (9.30-12.30)

Yer : Webinar

Eğitim Uzmanı: Ali DÖLEK

İ.Ü. Edebiyat Fakültesi mezunu olan Dölek, bir süreliğine Hukuk Fakültesi’ne de devam etmiş olup, aynı üniversite bünyesinde 3 yıla yakın bir süre araştırma görevlisi olarak çalıştıktan sonra istifa ederek dış ticaret alanında profesyonel meslek hayatına atılmıştır. Dış ticaret, gümrük ve nakliye sektöründe değişik kademelerde görevler üstlenen Dölek, halen uluslar arası bir şirketler grubunun dış ticaret ve gümrük danışmanlığı görevini yürütmekte olup, bilgi ve deneyimlerini seminer programları aracılığı ile kamuoyuyla paylaşmaktadır. NTVMSNBC ekonomi yazarlığı, Dış Ticaret Mevzuat Rehberi isimli süreli yayının genel yayın koordinatörlüğü görevlerini de üstlenmiş olan Ali Dölek’in dış ticaret alanında yayınlanmış 20’ye yakın kitabı bulunmaktadır..

EĞİTİME KATILIM ÜCRETİ
2000 TL + KDV (%20)

Garanti Bankası Gebze İsmetpaşa Şubesi (424 Şube Kodu)
IBAN No: TR64 0006 2000 4240 0006 2936 22
Hesap İsmi: Zübeyde Söğütlü Ay Seçkin Danışmanlık

Katılmak isteyen firmaların aşağıdaki katılım formunu doldurup katılım bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu ile birlikte en geç  2024 tarihi saat 12:00'a kadar SEÇKİN DANIŞMANLIK (tan Ahmet AY'a) (Tel: 0 544 417 49 48) (mail: egitim@seckindanismanlik.com.tr) iletmeleri gerekmektedir.

NOT: Banka Dekontunun Açıklama Bölümüne Eğitimin İsmi yazılması gerekmektedir.(Kontenjan Sınırlıdır)

KATILIM FORMU

KATILIMCININ:
AdıSoyadı :
Firmadaki Görevi :
Firma Ünvanı (Tamolarak):
Adresi :
V.Dairesi&Numarası :
E-Mail :
Telefon &Faks & GSM :
Eğitimin Adı :

▪ Bu eğitim kurum içi olarak da verilmektedir.
• Seminer notları, e-arşiv fatura ve sertifika mail adresine gönderilecektir.
• Programlarımızda Kvkk kapsamında kayıt yapılmamaktadır.