Amaç: işletmelerde adil, rekabetçi ve sürdürülebilir ücret yönetimi sistemleri kurgulamak isteyen profesyoneller için tasarlanmıştır. Katılımcılar, iş değerleme yöntemleriyle pozisyon bazlı ücret yapısını oluşturmayı, performans ve üretim verilerine dayalı prim sistemlerini tasarlamayı, çalışan bağlılığını güçlendiren ödül mekanizmalarını kurmayı ve veriye dayalı ücret yönetimi anlayışını içselleştirmeyi öğrenirler.
Program, deneyimsel atölye formatıyla ilerleyerek katılımcıların kendi kurumlarında uygulanabilir stratejik modeller geliştirmelerini sağlar.
1. Ücret Yönetiminin Stratejik Rolü
2. İş Değerleme ve Kademe Sistemi
3. Pazar Verilerine Dayalı Ücret Politikaları
4. Performans ve Üretim Esaslı Ücret Modelleri
5. Prim Sistemleri Tasarımı
6. Performans Kriterleri ve Ölçüm Mekanizmaları
7. Yeni Nesil Ücretlendirme Trendleri
8. Uygulamalı Atölye ve Vaka Çalışmaları
Katılmak için bilgisayarınızda "Zoom Video Conference" programı kurulu olmalıdır.
(İş ve Sosyal Güvenlik Uzmanı, İnsan Kaynakları Danışmanı)
Lisans eğitimini iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin İşletme bölümünde bitirdikten sonra İnsan kaynakları örgütsel değişim yüksek lisansı programında akademik öğrenimini tamamlamıştır. İş sağlığı ve iş güvenliği bölümünü tamamlamış ve C sınıfı İş sağlığı ve iş güvenliği uzmanlık sertifikasına sahiptir. Kariyer hayatında Gıda, Hizmet, Üretim sektörlerin öncü firmalarında İnsan Kaynakları ve kurumsal iletişim müdürü olarak çalışmıştır. Şuan insan kaynakları süreçlerin kurulması ve İş ve sosyal güvenlik hukuku personel yönetimi, Bordrolama SGK teşvikleri hakkında işletmelere danışmanlık ve eğitmenlik yapmaktadır. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında Adalet bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş Bilirkişi olarak görev yapmaktadır. Hukuk mahkemelerin İş ve sosyal Güvenlik hukuku ve Personel alacak davalarında Bilirkişi olarak görev almaktadır. Bir dönem İstanbul bölgesinde Futbol hakemliği yapmış işlerin yoğunluğundan hakemlik kariyerine son vermiştir. Kocaeli insan kaynakları platformunun kurucusu ve başkanıdır. Kariyer hayatı boyunca sahip olduğu tecrübeleri ve almış olduğu profesyonel eğitimler ışığında eğitimlerindeki farklılığını ortaya koyarak kısa sürede dikkat çekmiş ve birçok kurumla anlaşarak, eğitmenlik ve danışmanlık hayatına devam etmektedir. 20.000 den fazla kişiye seminer ve eğitim vermiştir. Uzmanlık alanı; İş ve sosyal güvenlik hukuku, kişisel gelişim eğitimleri, İnsan kaynakları, bordro ve teşvik danışmanlığı üzerinde odaklanmıştır. .
5900 TL + KDV (%20)
Garanti Bankası Gebze İsmetpaşa Şubesi (424 Şube Kodu)
IBAN No: TR64 0006 2000 4240 0006 2936 22
Hesap İsmi: Zübeyde Söğütlü Ay Seçkin Danışmanlık
Katılmak isteyenlerin aşağıdaki katılım formunu doldurup katılım bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu ile birlikte en geç 25 Aralık 2025 tarihi saat 12:00'a kadar SEÇKİN DANIŞMANLIK (tan Ahmet AY'a) (Tel: 0 544 417 49 48) (mail: egitim@seckindanismanlik.com.tr) iletmeleri gerekmektedir.
KATILIMCININ:
AdıSoyadı :
Firmadaki Görevi :
Firma Ünvanı (Tamolarak):
Adresi :
V.Dairesi&Numarası :
E-Mail :
Telefon; GSM :